Direktlänk till inlägg 11 april 2016

Måndag 11april

Av Ann-Louise - 11 april 2016 19:43

Vi gick till Sevieaw och åt middag igår tillsammans med A-K och S. Ägarinnan var tillbaka och jobbade för fullt trots att dottern bara är 7 månader.

Jag beställde souvlaki och Lasse tog lamm som vanligt. All deras mat är god, man blir sällan besviken. God mat och bra pris, ca 17 euro/person inkl vin.

Vi började dagen med en pw på strandpromenaden. Vi gick bort till Vela beach och tillbaka, Charlotte Perellis stammisställe. Fast hon har visst åkt hem till Sverige nu, såg jag på instagram.

Efter gofrukost och dusch drog vi på shoppingrunda. Köpte lite inredningsprylar på Jysk och fortsatte sen till La Zenia boulevard. Där åt vi en god tapaslunch på My Tapa. Häftig servering, där servitören gick runt med olika tapasrätter och man tog hela tiden av det man ville ha. Gott som sjutton var det och inte så dyrt. Varje rätt kostade från 0,9 euro och uppåt. Det blev lite shopping på Primark också. Hittade bl a en leopardbikini för 5 euro, som hittat!

Efter shoppingrundan tog vi en timme i solstolen. Nu hade någon låst grinden så smidiga som vi är fick vi klättra över muren. Ja, jag säger då det ;) Det bränner lite i skinnet så solen tar även om det är lite kyligt i luften.